شناسه خبر : 30526
شنبه 13 دي 1393 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سربازشهید"ابراهیم خنیا گر"




شهیدی از اهل تسنن


 سربازشهید"ابراهیم خنیاگر" فرزند غلام حسین در سال 1346 در شهر اسدآباد از توابع شهرستان بیرجند دیده به جهان گشود. در کودکی قرآن را در مکتبخانه فرا گرفت. تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش سپری نمود سپس همراه خانواده اش به کار دامداری و کشاورزی پرداخت و مدتی در کارخانه قند اسدآباد به کار مشغول شد.
 او ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) داشت و مهربانی و محبتش زبانزد خاص و عام بود. در 18 سالگی به خدمت مقدس نظام وظیفه فرا خوانده شد و پس از طی دوره آموزشی در زاهدان به منطقه ی سومار اعزام شد و ادامه خدمتش را در حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد.
 ابراهیم خنیاگر مدت ها در صحنه های نبرد در خطوط مقدم جبهه حضور یافت تا سرانجام در تاریخ دوم خردادماه سال 1367 در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل گشت. پیکر پاک این شهید پس از تشییع در شهرستان بیرجند به زادگاهش منتقل و در گلزار شهدای اسدآباد به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi